Valutor:

Din kundkorg: 0 SEK0

Utmärkt Värdepreferens Barn REA Skadad förpackning Tooky Toy Piratslott Dockhus i trä Ord.pris 899kr REA UVRsGVQI

• 1880 antal i lager

SEK699

• Qty:
    Fler bilder (Klicka på bilden):

Ord.pris 899 kr

FÖRST TILL KVARN GÄLLER
    - Helt ny
    - Skadad förpackning
    INGEN ÅNGERRÄTT ELLER ÖPPET KÖP

Tooky Toy Piratslott Dockhus i trä till barnens lekrum. Detta underbara paket innehåller fyra pirater, tunnor, skattkistor och kanoner. På nedersta våningen finns ett bord med stolar där piraterna kan sitta och umgås eller komma på en plan för att hitta skattkistan. För att komma upp på andra våningen finns en trappa. Här uppe finns en lyftkran för att kunna lasta upp och ner varor, tunnor med mat och skatter.
    För att komma upp på tredje våningen måste man klättra upp för repstegen. Då når man rummet med kartan till skattkistan. Härifrån kan man även skjuta med kanonerna mot sina fiender. Klättrar man upp för ännu en repstege når man slutligen utkikstornet. Här kan man stå och hålla utkik efter sina fiender, ser man någon kan man skrika till de andra att avfyra kanonen.

Rek. ålder från: 3 år.

Paketet innehåller